Bent u ontevreden of heeft u een klacht?
Bij Aesthetic Art vinden we het uitermate belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of een klacht hebt. Laat dit altijd aan ons weten. U kunt dan een klacht indienen en erop rekenen dat wij uw klacht serieus nemen. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen.
Daarnaast helpt uw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat kunt u doen?
Uw klacht kunt u per email sturen naar frederique@aestheticart.nl . Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en op welke behandeling(en), behandelaar(s) en tijd(en) deze betrekking heeft.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtenfunctionaris
Als u er met ons om wat voor reden dan ook niet uit komt, dan kunt u zich wenden tot onze externe en onafhankelijke klachtenfunctionaris. Meer informatie hierover vindt u op www.klachtenportaalzorg.nl. U kunt hier ook de volledige klachtenregeling downloaden. Klachtenportaalzorg draagt ook zorg voor de geschillenregeling.
Veiligheid
Bij Aesthetic Art maken wij enkel gebruik van producten (Botox, fillers en hydrabooster) die door het lichaam makkelijk afgebroken worden.
Daarnaast worden de medewerkers van Aesthetic Art voortdurend getraind om hun kennis en kunde op peil te houden.